سلام به شاعر ارجمند و گرامی
صمیمانه خصوصی
منظومه ای است شکیل ، امٌا :
- معمولا" دل شاعر دل مجنون است و نه دل لیلا ، به ویژه اگر آن شاعر مرد هم باشد
- معمولا" مجنون یا هر عاشقی چون مجنون به دنبال لیلی یا هر معشوقی چون لیلی می رود و نه بالعکس
- اگر عجز چشم باشد گرفتاری و نقش دل کمتر می شود و نه بحرانی
نیمه بعدی شعر عادی تر مینماید مگر اینکه بنده جیحون را اینگونه دیده ام و نه بصورت جیهون !
موفق و موید بوده باشید انشاء الله .
************************
سلام استاد عزيز وگرامي
سپاس از اين همه لطف و بزرگواري شما
توضيح اينكه شعر درزمان پرتاب ناگهاني شاعر از دنياي شادو بي خيالي روز مرّه به دنياي پر رمزو رازو
پر خوف و خطرشاعري سروده شده وچون قبلا چاپ شده رفع اشكالش هم به چاپ بعدي موكول شده است.
معمولا مجنون غبار كوي ليلي را هم چون ليلي ميبيند ودلش كاملا ليلايي ست!«درهمه چيز ليلا مي بيند»!!
در جايي كه يار حقيقي مد نظر باشد از چشم دل بايد كمك گرفت زيرا كه چشم سر عاجز است.
اشتباه تايپي هم مرتفع گرديد.
سپاس مجّدد ازلطف هميشگي شما
پاينده باشيد انشاالّه