سلام دارم محضر استاد خوش عمل کاشانی بزرگوار
غزل موسیقیایی زیبایی است که مرصع مانند است .در مورد شبه مرصع بودن(گفتم شبه مرصع نگفتم مرصع چون مرصع بودن کامل نیازمند یکی بودن حرفهای روی در آخر مصاریع بیت هم هست) به این ابیات می توان توجه کرد:
چشم آهو نازکی سیمین بری شور آفرینی
فتنه ای گیسو کمندی مه جبینی طرفه یاری
***
بی وجود روی ماهش نیستم تاب و توانی
با وجود گاه گاهش نیستم صبر و قراری
***
گفتمش با خشم: بیدل را به دلداری چه نسبت؟
گفتمش با اخم: بی غم را به غمخواری چه کاری؟
همین شبه مرصع بودن ابیات، زیبایی موسیقیایی به غزل بخشیده است
ودر آن جمع ادیب با آن سن و سال دومین مقام آورده اید ارزش فراوانی داشته است .
دست مریزد استاد.
ءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءء
درود من بر جناب مهندس پورافشار عزیز.از حسن توجه و نظر بلندتان بسی ممنونم.